Zarabianie na blogu motoryzacyjnym

Zarabianie na blogu motoryzacyjnym

F-22 i przyszłość Fighter Aircraft

Bez wątpienia najbardziej Wychodzenie samolotów bojowych z początku 21 wieku jest Lockheed Martin F-22 Raptor. Znacznie różni się od wszystkiego samoloty poprzedzającego go, historia rozwoju F-22 odzwierciedla wiele problemów, zarówno technologicznych, jak i finansowy, niż mogą nękana zaawansowany system w swoim rodzaju.

Pod koniec 1970 roku, USAF zidentyfikowany wymóg 750 przykładów zaawansowanej Tactical Fighter (ATF), aby zastąpić F-15 Eagle. Celem było opracowanie taktycznego samolotu, które pozostają żywe przez co najmniej pierwszego kwartału 21 wieku. Samolot ten miałby zakres 50-100 procent większa niż F-15, być zdolny do krótkiego startu i lądowania na lotniskach uszkodzonych i być w stanie zaangażować wielu celów naraz, poza zasięgiem widzenia. Musi ona zawierać technologii stealth i supercruise. Supercruise oznaczało, że może utrzymać prędkościach naddźwiękowych bez dopalaczy. Poza tym wzorem myśliwców musiałby być obsługiwany przez jednego pilota i być w stanie przetrwać w środowisku wypełnionym ludźmi, zarówno w powietrzu jak i na ziemi, którego jedynym celem byłoby ją zniszczyć.

Jednym z pierwszych projektów badawczych produkowane YF-16, który przyleciał latach 1976-77 i wykazać oddzielenie toru lotu statku powietrznego i postawy. Co to oznacza to, że samolot mógł poślizg bokiem kolei bez bankowości, wspinać lub schodzić bez zmiany jego postawy i skieruj jego nos w górę lub w dół, lub w prawo lub w lewo, bez zmiany kierunku pierwotnego toru lotu. Kolejną zmianą była misja adaptacyjne skrzydła (MAW), innymi słowy, skrzydło było zdolne do rekonfiguracji się automatycznie do wymogów misji.

W kwietniu 1991 roku ogłoszono, że F-22 przez Lougheed w połączeniu z Pratt Whitney F119 zdobył ponad pięć innych koncepcji projektowych.
ogrodytarnow.pl
– autor artykułu